Główna » Lifestyle » Czy wiesz, że… 30 sekund reklamy w „The Late Late Toy Show” kosztuje 17 000 euro

w

Czy wiesz, że… 30 sekund reklamy w „The Late Late Toy Show” kosztuje 17 000 euro

„The Late Late Toy Show”, coroczny program specjalny irlandzkiego kanału telewizyjnego RTÉ, jest tak popularny, że 30 sekund reklamy kosztuje 17 000 euro. Dla porównania Finał Mistrzostw UEFA miał czas reklamowy, który kosztował 9750 euro.

„The Late Late Toy Show”, coroczny program specjalny irlandzkiego kanału telewizyjnego RTÉ, jest tak popularny, że 30 sekund reklamy kosztuje 17 000 euro. Dla porównania Finał Mistrzostw UEFA miał czas reklamowy, który kosztował 9750 euro.

Źródło: The Late Late Toy Show

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *