Główna » Lifestyle » Czy wiesz, że… Logo Gap

w

Czy wiesz, że… Logo Gap

W 2010 roku, po spadku sprzedaży po kryzysie finansowym w 2008 roku, Gap zdecydował się przeprojektować swoje 20-letnie logo, które kosztowało około 100 milionów dolarów. Publiczny sprzeciw był tak duży, że Gap podjął decyzję o powrocie do starego logo z 1990 roku po niecałym tygodniu.

W 2010 roku, po spadku sprzedaży po kryzysie finansowym w 2008 roku, Gap zdecydował się przeprojektować swoje 20-letnie logo, które kosztowało około 100 milionów dolarów. Publiczny sprzeciw był tak duży, że Gap podjął decyzję o powrocie do starego logo z 1990 roku po niecałym tygodniu.

 

Źródło: Learning from the Gap Logo Redesign Fail | The Branding Journal

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *